Bråk = jobb

Det har vart bråk i helgen. 10 ungdomar som är aktuella hos oss har blivit påhoppade. 8 av de ungdomarna va "mina". Mitt jobb just nu är att se till att de är säkra och att de känner sig trygga. Mycket svårt jobb..och allt måste ske snabbt. Ovanpå detta händer det massor med saker i kommunen också..organisatoriskt.

Jag har varken tid eller lust att fokusera på vikt just nu. Jag äter bra. Men träningen va lääänge sedan. Motivation noll. Snart är det semester dock. Jobbar bara halva dagen i morgon..sedan en vecka ledig!

Nu måste jag fortsätta leta boende...

P.S Om någon -mot förmodan- fortfarande läser min blogg...vänligen kom med pepp-idéer...! Tack! D.S

Kommentarer
Postat av: Helena

Leta boende, vart då, varför?



Skickar lite pepp:

pepp pepp pepp

2011-05-26 @ 13:16:44
Postat av: Jelly

Vet du, ibland är det så att livet kommer emellan. Och det är bra att kosten fungerar för det är den viktigaste delen! Träningen kan du ta när du har tid och starta smått. Tänk inte att du ska träna sju dagar i veckan först. Var nöjd med en promenad eller två i veckan. Öka på efter ett tag...låt det ta tid. Stressar du för att jobba och hinna träna blir det för mycket för kroppen iaf!

2011-05-26 @ 13:57:54
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Helen

Stor peppkram!!



Börjar äntligen komma upp till ytan, ibland händer för mycket skit samtidigt. Du får motionera på semester veckan, har hört shoppingpromenader är utmärkta ;) Besöka nÄgon fin park eller sjö och långpromenad med nyttig piknik!! Önskar jag kunde ut och gå..

2011-05-26 @ 16:24:46
URL: http://helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0