Talförbud

jag har vart rejält förkyld i över en vecka nu. nu har jag pratat med en distriktssköterska. hon rekommenderade tystnad i två dagar, vila och hosmedicin. tydligen har förkylningen satt sig på stämbanden, tydligen vanligt vid denna tid då hon stt flera sådana fall här i staden.

själv tar jag paus från vikttänkandet. funderar på att skapa en ny blogg, alternativt ta bort alla gamla inlägg och börja om på nytt. känner jag behöver en nystart...igen. behöver bli mer seriös. satsa hårdare. fokusera på motionen, eftersom maten nu fungerar bra...

på återseende

Kommentarer
Postat av: Helen Holmberg

Hej



Tag sen senast, tråkigt att det ska vara för du är sjuk igen :( Förbaskade envisa förkylningar du får!! Peppar, peppar så går övriga familjen och snörvlar här men jag har inte känt av det alls (jag har kanske fått mer än nog av ohälsa just nu gudarna tycker?).

Måste va skönt fått ordning på maten, jag känner mig helt off och fasar lite för måndag då det är dags att ta itu med allt seriöst igen! Tycker inte du ska byta blogg, risken är att du förlorar läsare då och dessutom har du väl inte skrevet ner något dumt på bloggen? Och även om du har så är det ju historik ;-) Tänk så mycket trams jag skrevet på min under årens lopp.. Alla är vi barn i början och gör något skoj med utseendet på bloggen istället kanske?



Jag tycker det blev mycket roligare att blogga när jag gjorde en layout som jag tyckte om. Kram och krya på dig nu!!

2011-06-21 @ 06:56:39
URL: http://helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0