Hemma

Nu är jag hemma från Island. Oj, oj...vilken imponerande resa! Vilket landskap! Vilken underbar mat! Har ätit fisk varje dag och inte ångrat något matval alls. Såååå duktiga på fisk alltså! Det jag inte gillar är att jag köpte en sådan där snowglobe (som ovan)...för övrigt samlar jag på sådana! Har massor jul-snowglobar..men har nu valt att fokusera på att skaffa hem en från varje utomlandsresa. Inte speciellt lyckat i detta fall..då den gick sönder på vägen hem..närmare bestämt genom ovarsam hantering av väskan på flygplatsen..ja, jag skyller på de som jobbar med hantering av väskor. Tid är pengar. Kasta väskorna bäst ni vill! SUCK!

 

Just nu är jag bitter över att min fina snökula är sönder. Letar online..och funderar på att beställa hem en..mycket irriterande dock..att det kommer bli så dyrt..speciellt när jag redan köpt en...jaja...jag återkommer!


Kommentarer
Postat av: Jelly

Vad skönt att du är hemma! Och vad kul att det blev så bra! Trist med snögloben ändock....typiskt!

2011-06-07 @ 05:33:28
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Benita - IAATC.se

Re: Jag bor i Eksjö men söker mig till Stockholm och jag har pluggat försäljning/butikschef nu i två år. :-)

2011-06-07 @ 23:50:13
URL: http://www.iaatc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0