Spa & hotell

Herrejistanes va romantiskt det var!

Efter provtagningen...som gick bra. Åkte vi till hotellet, det tog cirka 2 timmar. I två timmar satt jag och sambon och pratade om att det minsann var på tiden att vi gjorde något sådant här tillsammans. Vi firar ju snart tre år som par, men då ska vi båda jobba...så detta var ju lite istället för, så att säga.

När vi väl kom fram så kunde vi checka in direkt. Vi började med att gå på spa. Ångbastu, japansk tvagning, 40-graders poolen och sedan dopp i den iskalla poolen för att återigen smita ner i den varma poolen eller bubbelpoolen. Sååå skönt. Efter några timmar var det dags för våra behandlingar. Jag hade valt en AHA-ansiktsmask, det är med syra i ansiktet..gör lite ont när man väl får den...men det gör underverk för min hud flera dagar, ja tillochmed veckor efter! Sambon tog en aromabehandling...massage för rygg och vader! Efter behandlingarna var vi så slappa att vi gick upp till rummet för att "vila", somnade. Sedan gick vi åter till spat och de olika poolerna och de olika bastuna...sedan var det dags för kvällsmat, tre rätters...avslutades med mangopannacotta med blåbärssorbet och maräng (struntade dock att äta marängen, men gjorde undantag från min LCHF för att äta pannacottan och sorbet...ljuvligt!9


Vilken utsikt det va från hotellresturangen. Helt underbart! Jag å sambon njöt och myste som bara den.  Helt fantastiskt var det. Allt var perfekt. Helt underbart, som sagt. Gårdagen spenderades också på spa, sen skulle vi ner till stan och sedan på 3d-bio. Men så blev det inte. Det var så fruktansvärt kallt och blåsigt så det blev en tur på rean...köpte bland annat lösnagelsset till mig själv, så nu har jag byggt egna lösnaglar ;) och sedan köpte jag nya täningströjor och spa-grejer...hehe. Sambon fyndade också med nya mysbyxor och en skön tröja. Vi åkte hem lite tidigare än beräknat, vilket var skönt...då vi kom hem innan kl 20. Vi åt ute. Hyrde film, tittade på film, njöt. Vilken underbar helg!!!!



Kommentarer
Postat av: Helena

Så härligt!! :)

2011-01-09 @ 11:42:28
Postat av: Beckis

Låter underbart! Fick en övernattning på spa av mina föräldrar i julklapp. Ska åka tillsammans med mina syskon på den. Det ser jag fram emot!

2011-01-09 @ 11:51:52
URL: http://www.metrobloggen.se/beckisvikt
Postat av: I L F A R T . S E

Låter jättemysigt!

2011-01-09 @ 12:16:34
URL: http://ilfart.se
Postat av: Katta

en gud vad fantastiskt!! Det förtjänar du!! Helt kalrt :D Sen är det som så att det är fan bättre att inte ha några kompisar än massa falska som suger ur ens positiva energi!!! Men om du behöver en melt-down kompis så vet du var jag finns! KRAM

2011-01-09 @ 12:34:34
URL: http://kattasfett.blogg.se/
Postat av: Katta

En melt-down är när man helt enkelt bryter ihop, när man inte orkar mer, när man behöver gråta ut och prata ut med någon som talar en till rätta :D KRAM!

2011-01-09 @ 17:07:46
URL: http://kattasfett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0