Garderoben

Veckans projekt: garderoben!


Vad är det som är så svårt med det här med kläder? VA?!
Asså, jag menar inte att det är svårt å hitta kläder. Iof sig, så är det också..men mitt problem just nu är att jag har för mycket kläder! Och det är inte det att jag använder alla kläder heller! Eller ens kan ha kläderna. Det är just det som är mitt problem! Jag har svårt att slänga saker. Verkligen. På något vis säger mitt hjärta så fort jag ska slänga något "men bara jag går ner lite i vikt"... Men det gör jag ju inte!!! Seriöst, jag har kläder i min garderob som inte är använda på över tre år! Eller säkert ännu mera. Och som om det inte vore nog....jag KÖPER kläder på mellandagsrean också! Suck! Jo, det är sant...! Trodde du att det var allt? Nejdå. Så klart inte! Det värsta är att jag i somras, innan flytten till Norrland "rensade ur" min garderob! Det blev då en HEL svart stor plastsäck full med kläder! Just det, FULL säck! Hm...det är det som jag ska ta tag i denna vecka...är det tänkt. Vad har jag gjort idag då? Jo, jag var på januarirean på Kappahl. Shoppade loss. Suck. När ska jag lära mig?

Kommentarer
Postat av: Katta

Grymt :D KRAAM!

2011-01-10 @ 21:18:46
URL: http://kattasfett.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänk feng shui...har du inte använt nåt på ett år så hiva iväg det. :)

2011-01-10 @ 21:48:28
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

jag vet, så därför ändrade jag det så alla kunde se sen =) haha ja jag ska då försöka göra något åt det, bara så svårt nu ibörjan med att komma på vad som passar en bäst..kram

2011-01-11 @ 00:57:23
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Jag är likadan! Jag har dock packat ner alla kläder som jag kanske inte använt på 4-5 år i en kartong eftersom dom är för små men jag har tänkt ha dom när jag är smal. Haha. Dock har min hjärna dock börjat säga ifrån när jag är inne på H&M's hemsida eller någon klädbutik. Typ, att det är ingen mening att jag köper kläder om jag ändå ska gå ner i vikt. Och det känns bra. För då är min hjärna ganska hoppfull om att jag kommer gå ner i vikt, haha. Men sen tror jag också att jag känner mig för stor just nu för att känna mig snygg i några nya kläder. Kram!

2011-01-11 @ 16:26:04
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Pärlan

Fel blogg såklart, gammal vana ;)

2011-01-11 @ 16:26:23
URL: http://balanceinsideout.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0