9 snabba frågor

1. Hund eller katt?
Hund

2. Äpple eller päron?
Äpple

3. Gå eller cykla?
Cykla

4. Varmrätt eller efterrätt?
Varmrätt

5. Tv eller dator?
Dator

6. Pilates eller Thai Chi?
Pilates

7. Vila eller träna?
Vila

8. Bil eller buss?
Bil

9. Lägenhet eller villa?
Lägenhet


Jag vet att jag är dålig på att berätta mer personliga saker om mig själv. Oftast skriver jag om vikt och självkänsla och liknande. I dag tänkte jag dela med mig lite snabbinformation. Inte mycket, men ändock.
Har ni några idéer eller önskemål?

Ni är endå en hel del som går in varje dag och läser i min blogg...
Finns det inga önskemål???

Kommentarer
Postat av: Emma - mitt fatass

sv: Tack för peppningen =) Lade upp en bild ändå för o se om det blir några resultat =)

2011-01-17 @ 21:02:40
URL: http://mittfatass.blogg.se/
Postat av: Joline

Jag vet ju vad jag tycker är intressant och läsa och det är människors "förhållande" till mat och allt annat gott här i världen. Hur hanterar man det när man försöker gå ner i vikt?

Kram

2011-01-17 @ 22:42:45
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0