Små val

Den senaste veckan...nu när jag har vart ensam, min sambo har varit på konferensresa och utbildning, har jag tänkt rätt mycket. På ett bra sätt då. Förstås. Å jag har kommit fram till att det är de små valen..vardagsvalen som gör skillnad. Jag tror inte att det gör så stor skillnad om man äter något "onyttigt" då och då, så länge man håller det till ett undantag och så att det inte blir en varjedag-grej. Det samma gäller motionen. Det är viktigast ATT jag rör mig, inte att jag alltid gör jätte mycket. Utan att jag alltid gör något, eller oftast gör något! Jag ska fasen klara detta. Små steg i taget. Jag tror på mig. Hejja mig!

I alla fall. I morse. Då bestämde jag mig för att jag vill inte träna idag. Sagt å gjort jag har inte tränat. Å andra sidan, så har jag tagit en rejäl promenad istället! Gick ca 45 minuter..först ner på stan och sedan på marknad. Marknaden var för övrigt KATASTROFAL. 3 stycken bord inne på museet. 1 utanför. Vilket skämt!
Jaja. Sen så gick jag inte hem, utan jag gick till ICA för att hämta ett paket fullt med böcker (+ ca 40 minuter) å jag köpte på mig lite ruccola och sedan gick jag hem. Kokande av svett så slängde jag mig i duschen och NJÖT till max. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Hanna

För mig betyder dom små valen mycket. Det är dom som kan vara guldkorn eller stjälpa ens dag.

All motion räknas litet som stor. Det är kvalitén som gör det inte kvantiteten.



kram <3

2011-02-19 @ 20:05:58
URL: http://gorgina75.wordpress.com
Postat av: Barbro

Jag håller med dig att de är de lilla som gör de.

2011-02-19 @ 20:31:04
URL: http://byebyekilon.blogg.se/
Postat av: emsut.



Jag tror också på dig!

2011-02-20 @ 06:24:20
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0