3. Ett fint idrottsminne

Egentligen kan jag inte välja.
Jag har två.

Ett: När jag gjorde mitt första å enda mål i innebandyn, å mitt lag vann med 1-0.
Rätt upp i högra krysset. Pang! 1-0! Vilken glädje! Så jäkla kul att jag...lilla jag..som back! Lyckades göra ett mål!
Vilken adrenalinkick när publiken skriker å kompisarna i laget kramar om en.
Mm. Underbart. Tror också att detta var bland de sällsynta tillfällen då min mormor å morfar va med å kollade. Innan så tyckte de väl inte att innebandy var en sport. Men då insåg de väl att..det är ganska spännande i alla fall.


Två: När jag lyckades ta mig igenom PT:s intervallpass för första gången.
Vilken j*kla lycka! Sådant lyckorus har sällan skådats! Fantastiskt!
Jag tror att min puls var uppe i 98% av maxpuls flera gånger under passet. Kände att det svartnade för ögonen både en och två gånger. Men envis som jag var så fortsatte jag. Tuff brud, man kan vara ibland.
Fortfarande stolt över mig själv.

Kommentarer
Postat av: emsut.



Stolt över dig själv tycker jag minsann att du ska fortsätta vara, alltid! :)

2011-02-03 @ 17:13:06
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: emsut.



SV: jag har gått ner ungefär 45 kilo.. Har legat på minus femtio länge men har efter en operation lagt på mig några kilo.. :)

2011-02-04 @ 11:15:24
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Joline

Wow! Va mycket spännande att läsa! Jag är nyfiken på hur mycket du väger? Sen vill jag ju såklart veta mer om din hetsätning men... de kanske kommer en annan gång ;)

2011-02-04 @ 18:57:23
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0