SKIT!!!!!!!!!!

Idag har jag hetsätit. 9 månader utan hetsätning. Och nu händer det. Helvete. Satte i mig massor av mackor....ångrade mig direkt och kände att jag åt en massa utan att ens vara hungrig. Det känns piss!
Är ledsen. Men bestämt mig för att jag nu ska göra ÄNNU en omstart.

Jag vet att det förmodligen är jobbigt att läsa min blogg...med alla mina om och men.

Men jag vill visa verkligheten. MIN verklighet. Varför skulle jag ljuga? Jag skriver för min skull. För att jag ska lära mig av mina misstag.

Idag börjar mitt nya liv. Ännu en omstart. Dags för att leva UTAN hetsätning. NU JÄKLAR!

Kommentarer
Postat av: Pärlan

9 månader utan hetsätning är ju hur bra som helst! :) Synd att du föll dit, men jag har fallit dit säkert 20 gånger senaste 9 månaderna. Och inget att älta, bara att se framåt - precis som du gör :) Du är så grym! Du kommer klara det, det vet jag! :) Och klart du inte ska ljuga! Det tjäner ingen på, särskilt inte du. Och din blogg är inte tråkig :)

2010-09-03 @ 15:03:48
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Barbro

De bästa var ju att du inte fortsatte hetsäta utan att de stoppade vi mackorna. Jätte bra gjort.

Vi måste misslyckas för att lära oss att lyckas!!



Lycka till!!!

2010-09-04 @ 10:01:15
URL: http://byebyekilon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0