Dag 8

Idag har jag ätit glass. Mycket gott!

Och nej, jag tänker inte kalla det för att jag har "unnat" mig glass.

För jag tänker att "unna" mig något är BRA för kroppen!

Jag unnar mig inte glass, eftersom det inte är bra för kroppen.

Jag åt glass helt enkelt, för att jag hade lust till det och för att jag ville.

Jag försöker numera att äta även sådant som ex glass. Inte alltid, men ibland.

Och att äta lite. Det är svårare än vad jag kanske trodde, från början.

Tyvärr. Men jag tränar på detta. Just att sätta stopp.

Jag är snart där. Snart.

I morgon ska jag ut och leta efter ett bra gym.

Jag har haft det relativt lugnt på tränande fronten, mest promenerat denna vecka.

Snart blir det dock förändring på det området.

Ses i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0