Dag 26


Först UTMANINGEN!

12/150 km ska avverkas på frivilligt sätt.

4/30 träningspass ska avklaras.

20/60 min i plankan, på knä eller tå, rak eller sidoplanka.

130/500 armhävningar, på knä eller tå.

8/20 min jägarvila.

0/4 intervallpass.

0/6 stretchpass/avslappningspass/yogapass/meditation per vecka.

 

Sedan:

Jag fattar inte vad det är för fel på min kropp! Fattar det inte! Jag äter bra. Det va 26 dagar sedan jag hetsåt senast. Jag tränar bra. Men ändock! Det händer fanimej inget på vågen. Blir så ledsen. Känns som om jag bara sliter i uppförsbacke hela tiden. Känns som om jag blir straffad för något jag inte gjort. Samma sak med jobbsökandet, jag kommer inte ens på intervju! Vad är det med det?! Har sparat alla brev jag har skickat till potensiella arbetsgivare...gick igenom mappen idag. ca 50 stycken har jag skickat till. Har fått några få svar; "överkvalificerad", "för ung", "för lite erfarenhet", "inte intresserade just nu".

Det är svårt å hålla humöret uppe när man hela tiden får negativ feedback. Om jag bara fick komma på en intervju så att jag kände att det gick framåt. Om jag bara kunde gå ner några kilon till så att jag kände att det också rörde på sig...Om bara...

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Ska du göra något kul idag? :)

2010-09-28 @ 16:04:56
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Usch vad tråkigt. Men häng inte upp dig på vågen, eller chocka den! Den kanske behöver något radikalt. Men sen kan det ju faktiskt hända något i måtten istället för vikten! :) Förstår det där med jobbsökandet, det är verkligen skit. :( Har du tagit hjälp av en vän som fått kolla på ditt CV eller personliga brev? Kanske behöver rustas upp lite :) Om inte annat kan det kännas lite som en omstart med att göra om sitt personliga brev och CV totalt! Jag fick hjälp av en vän och är jättenöjd och det kändes verkligen jättebra att skicka iväg ansökningar som man är jättenöjd med :)



Du har ju kommit riktigt långt i utmaningen! Önskar jag hade kommit lika långt. DUKTIGA DU!! Kram

2010-09-29 @ 17:14:00
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Vad tråkigt med vikten, sover du ordentligt? har du regelbundna mat och sovtider? Det gör jättemycket för viktminksningen har jag märkt. Kämpa på, dte kommer ge med sig!

Pepp!

2010-09-29 @ 23:37:57
URL: http://atatranakampa.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0