Dag 24

Fylld paprika.

Det är vad jag åt till kvällsmat i kväll. Väldigt enkelt egentligen. Allt man behöver är vitlök, rödlök, chili, lime, ost och räkor. Blanda detta och lägg i en paprika, in i ugnen. Och sedan efter ca 20 minuter; KLART! För att sambon inte skulle bli hungrig serverade jag lite sallad och råris till. Mycket gott! Och sambon blev överförtjust att han fick mat serverad när han kom hem från jobbet. Till och med han gillade maten, han är lite larvig när det kommer till varma grönsaker (paprika i ugn, alltså)...Men han inte bara gillade det, utan han verkligen älskade det. SÅ det är något jag kan rekomendera!

Har börjat med utmaningen. Har haft ett kort träningspass i dag med kondition. Har också letat som en galning eter min usb-sladd till kameran, men kan inte hitta den...annars hade ni fått se hur god maten såg ut i kväll..och hur svettig jag var efter dagens pass ;) Hehehe. Ja, ja...nu ska jag se på Vampire diaries. På återseende!


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Åh, det där lät riktigt gott! :D

2010-09-27 @ 19:46:07
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0