Dag 21

Idag ska jag till Jobbcoachen -igen. Redovisning av allt jag gjort sedan sist. Det känns som om livet springer ifrån en ibland. Ja, ja...

Start vikt: 102,6 kg BMI: 42,5
Nuvarande vikt: 96 kg


Denna månad: - 1 kg


Skönt! Vägde mig i dag. Gått ner ett kilo denna månad. SÅ nu ligger jag återigen på 96 kg. Vilket på ett sätt gör mig förbannad, på ett annat sätt gör det mig glad att det återigen rör sig. Jag vet inte längre. Jag har på senaste tiden haft en obeskrivlig känsla av längtan...längtan efter min hund och längtan efter sällskap i form av någon hund. Längtan efter ett jobb. Är det inte märkligt så säg? När man har jobb så klagar man på det, när man inte har jobb, klagar man på det. Kommer det vara samma sak med vikten?
Är vi människor dömda till att alltid klaga?

Ett minus denna månad i alla fall. Det är något att fira. Tror att jag nu ska ta tag i att leta upp ett nytt gym här i stan...eller om jag skulle börja simma. Ska fråga sambon, om vi ska börja simma ihop. Så mycket roligare när man är flera. Önskar jag hade en träningskompis här uppe...hm...


Kommentarer
Postat av: Beckis

Det är ätatränakämpas nya utmaning. Den är tuff, men bra som alltid. Kolla länken här under så får du veta mer =)

http://atatranakampa.shapemeup.se/2010/09/13/6-veckors-utmaningen/

2010-09-23 @ 19:09:04
URL: http://www.metrobloggen.se/beckisvikt
Postat av: Pärlan

Det är jättebra att du har gått ner i vikt! Det rör på sig ju!! :) Hoppas du hittar ett bra träningsställe! Och ja, åtminstone svenska folket är experter på att klaga ;)

2010-09-25 @ 11:59:47
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0