Dag 53

Jag vet att jag klagar. Antingen så klagar jag över att jag inte har ett jobb...eller så klagar jag över att jag har ett jobb..och inte har något att göra på jobbet. Introduktion på jobb är bra, men ack så långsam och gu va man känner sig värdelös.

Ärligt talat så förstår jag inte hur man kan pendla...ha jobb och samtidigt lyckas med mat och motion. Jag förstår inte!

Idag känner jag mig värdelös. Varför? För att jag ALDRIG lyckas med denna förbannade viktkamp. Jag blir så less på allt att jag bara vill gråta.

Varför ska det vara en sådan kamp? 53 dagar och jag har inte gått ner ett kilo. Jag tränar. Jag äter bra. Men min kropp stretar emot. Varför?


Varför?

Kommentarer
Postat av: I L F A R T . S E

Är du säker på att du äter rätt mängd mat? Du kanske äter för mycket, eller så kanske du faktiskt äter för lite och då ställer kroppen in sig på svält och samtidigt som du tränar brukar det ofta göra att man går just +-0

2010-10-25 @ 23:52:12
URL: http://ilfart.se
Postat av: Pärlan

Jag går heller knappt ner i vikt! Men som sagt, vågen är inte allt :) Det finns framgångar på fler plan. Träna, äta bra, ingen hetsätning! Du är sjukt duktig som ändå kämpar! :)

2010-10-28 @ 15:01:50
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0