Dag 52

52 dagar utan hetsätning.

Bra. Mycket bra. Inte ett kilo lättare, men inte heller ett kilo tyngre. Mycket bra det också.
Idag har jag tagit det lugnt. Inte gjort något alls egentligen. Gjorde ett försök att göra oopsiies, eller hur det stavas..men det gick SKITdåligt. Vet inte riktigt vad jag gjorde för fel. Men i alla fall.

I övrigt rullar livet på.
I dag har jag slösurfat på facebook en hel del. Vilket fick mig att inse flera saker.
Ett: Jag är inte längre tonåring, börjar bli vuxen (ifall någon inte förstått det)
Två: Många i min ålder börja gifta sig och skaffa barn, vilket har resulterat i min egna lilla privata längtan efter barn
Tre: Jag borde hitta på något vettigt att göra på min fritid...

Btw. Har jag berättat att jag håller på å gör en bäbisfilt till min mammas kollega som snart ska få barn? Jag skämtade med mor min och sa något i stil med "är du säker på att det inte blir tvillingar, då?". I dag berättade mamma att hennes kollega mycket riktigt väntar tvillingar. Dubbel glädje. Mao dags att börja med en ny bäbisfilt! ;)

JUST DET!
Jag har kontaktat en kostrådgivare, när det gäller LCHF. Någon som själv gått ner cirka 30-40 kg. Någon som har erfarenheter av att vara där jag är i dag. I alla fall så ser jag fram emot att få hjälp!


Kommentarer
Postat av: I L F A R T . S E

du är duktig vännen!

2010-10-24 @ 21:13:49
URL: http://ilfart.se
Postat av: Pärlan

Vågen är inte allt :) 52 dagar utan hetsätning är sjukt bra! Framgångar på flera plan :)

2010-10-28 @ 15:00:44
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0