Dag 48

Det blev faktiskt så att jag tränade efter jobbet igår. För första gången på flera år så simmade jag! Jättemysigt! Sambon följde med också. Riktigt lyigt bad de har i Örnsköldsvik. Aldrig vart med om liknande, jag i alla fall.

Idag kom jag hem från jobbet runt 19-tiden...suck. Det tär på en att pendla..å då har jag nyss börjat. Å snön har inte kommit än.

Ärligt talat vet jag inte vad jag ska skriva för något i denna blogg...det är tydligen en liten skara som varje dag följer min blogg..men de kommenterar inte.. trist :(

Kommentarer
Postat av: H

Jag brukar läsa men är dålig på att kommentera. Har tänkt fråga ett tag vart du bor eftersom jag misstänkte att det var Övik, och i dagens inlägg visade det sej vara så. :)

2010-10-20 @ 21:59:08
Postat av: Anna

Vad härligt att simma! Jag kom igång med simningen i våras och har simmat 3-5 dgar per vecka sen dess. Nu börjar jag dock minska ned lite på simningen till förmån för annat (det har öppnat en nytt Friskis&Svettis i närheten och jag kör spinning och jumpa än så länge). Lycka till!

2010-10-21 @ 09:29:50
URL: http://www.noweightgain.com
Postat av: Anna

Ooops, blev nåt fel, förlåt!

2010-10-21 @ 09:30:22
URL: http://www.noweightgain.com
Postat av: Pärlan

Åhh, min sambo kommer från Ö-vik ;) Flyttade från Ö-vik till mig i Sthlm :)

2010-10-28 @ 14:56:43
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0