Dag 43

Nu har jag börjat träna igen.

40 minuter på crosstrainern. Härligt. Jag börjar känna mig mer frisk. Fortfarande lite "off" men tillräckligt pigg för att träna, vilket jag upptäckte att jag också saknat. Tänka sig! Vem kunde tro att den dagen skulle komma? Sakna att träna? Men det är ju bra, på sitt sätt. Betyder att träningen är en större del av mitt liv i dag än det var för exempelvis ett år sedan.

Hur går det för er alla därute med maten?

För egen del så ska jag ÅTERIGEN ta en hel vecka utan SOCKER, i alla former.
Tror det kan behövas. Som en liten kickstart...

I morgon ska jag åka till storstan Umeå och shoppa loss..

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det går BRA! :) Jag har blivit helt träningsberoende och får ångest bara jag tänker på att jag kan bli sjuk och inte kommer att kunna träna :) HÄRLIGT att du börjar friskna till. Var själv på mitt livs första spinningpass igår och när jag hade kommit över rädslan att falla död ned på fläcken så var det hur kul som helst.

Lycka till med din crosstrainer, jag har också en köär sådan nere i källaren :)

Lycka till med träningen! Och allt annat också, hoppas att du hittade något fint på shoppingturen!

2010-10-15 @ 18:55:36
URL: http://www.noweightgain.com
Postat av: Pärlan

Skitbra med träningen, duktig du är! :)

Jag ska också ha nolltolerans mot socker nu! Jag och min sambo tillsammans, då blir det mycket lättare :)

2010-10-18 @ 15:51:30
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0