Dag 36

Ja, då var jag tillbaka då.
Har nyss tränat. Ett träningspass som var mest fokuserat på mage. Kommer ha sååå ont i morgon. Men det är bra. Det betyder att det händer något ;)

Btw. Igår var jag ju på arbetsintervju. Jag tror det gick bra. De kommer att höra av sig i början på nästa vecka. Håll tummarna!

Har också kommit en bit på väg i utmaningen. Nedan ser ni hur det gått med grundutmaningen, så att säga.

33/150 km ska avverkas på frivilligt sätt.

7/30 träningspass ska avklaras.

32/60 min i plankan.

350/500 armhävningar, på knä eller tå.

17,5/20 min jägarvila. 

0/4 intervallpass.

2/6 stretchpass/avslappningspass/yogapass/meditation per vecka.


Idag jobbar sambon sent, slutar 4.00. Det har varit strul på hans resturang de senaste helgerna, då gäster som har varit berusade både hotat och kastat mat på personalen! Det är ett gäng ungdomar...vilka för övrigt är polisanmälda. Han måste i alla fall jobba, då en del i personalen inte vill jobba om han inte är där. Vilket jag kan förstå på sätt och vis, kanske känns lite tryggare om chefen är där...hm..
Jaja. Det gör i alla fall att jag får lite ensam-tid. Lite MIG-tid. Vilket är skönt ibland.

Kvällen ska jag spendera med bra film, lite virkning samt en stor hallon och mango- smoothie.  Lyx! Naturligtvis så kommer det också att vara massor av tända ljus också... ;)


Kommentarer
Postat av: Carola

Hej hej,



Såg du hade varit in på min blogg och undrat lite över det där med hemlisbyten. Du kan gå in på www.stickamera.se och nästan längst upp på sidan finns en meny och en knapp där det står "byten" där finns det information om de olika bytena. Jag tror dock det är för sent att gå med i hemlis 7 nu. Men hon har byten lite då och då som man kan gå med i :)

2010-10-08 @ 18:33:16
URL: http://stickning.info/blogg.aspx
Postat av: Pärlan

Fy fan vad grym du är! Och vad långt du har kommit med utmaningen :D

2010-10-18 @ 15:48:51
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0