Dag 29

Idag ska jag och sambon åka neråt i landet. Närmare bestämt till mina föräldrar.

Med andra ord blir det mycket tid i bilen. Ca sju-åtta timmar skulle jag tro.

Jag har dock inte glömt utmaningen. Och även om jag åker iväg några dagar...vi ska också hälsa på sambons mamma. Så tar jag med mig utmaningen, så att säga. Det förmodligen inga regelrätta träningspass, men ska ändock försöka att bocka av en del av de andra grejerna som man ska klarat av på utmaningen... Så här ligger jag till idag...

17/150 km ska avverkas på frivilligt sätt.

6/30 träningspass ska avklaras.

24/60 min i plankan.

260/500 armhävningar, på knä eller tå.

12,5/20 min jägarvila.

0/4 intervallpass.

1/6 stretchpass/avslappningspass/yogapass/meditation per vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0