Fortfarande sjuk

jag vet. Det suger.
Jag är fortfarande sjuk. Men nu en aningen mer positiv. :D
Snart är jag frisk igen.

Jag har funderat på att börja med meditation. Jag fick idén av Medium, ni vet TV-serien. De sa att det var ett ypperligt sätt att motverka stress, den typ av stress som kroppen känner men som man kanske inte medvetet känner i huvet, fattar ni vad jag menar eller?
Jag har läst mig in lite på detta och tror att det vore något för mig. Det krävs inte så mycket, till en början bara 10 minuter. 10 minuter att reflektera innåt å slappna av. Det och skriva i min "brabok", jag hoppas att de ska ge min själ lite mera ro. Ro att ta hand om mig själv innifrån också!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: H

Kan nog vara väldigt bra det. :)

2010-11-30 @ 20:49:40
Postat av: Nettan

Kul att tittade in hos mig. Jag ser att vi jobbar med samma sak: viktminskning och använder samma redskap: LCHF. Vad härligt det låter med en kostrådgivare och PT vid sin sida. Lycka till och välkommen tillbaks till mig. Hit kommer jag att återkomma iaf:)

2010-12-01 @ 11:27:01
URL: http://tjock-chic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0