Dag 67

Var hittar ni all motivation?

Själv så har jag numera en väldigt peppig sambo. Jag berättade för honom att jag behöver extra pepp, för den här gången lyckas jag. Det är inget snack om saken. Men jag behöver bli peppad.  Nu har jag köpt gymkort, simkort, kostrådgivning och jag har min peppande sambo vid min sida. Det här kan inte gå fel.

Idag firar jag dag 67. Inte för att det är något speciellt. Men ändå. Idag är det 67 dagar sedan jag hetsåt. Hela 67 dagar. Det är bra, det är duktigt. JAG ÄR DUKTIG. Hejja mig! Har jag sagt att jag har skämt bort mig själv med att köpa nya trosor?! Ibland måste man bara skämma bort sig själv och peppa sig själv....

Hur har ni det med peppandet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0