Mat -dag 12

Kl 6.00 Frukost: 4 havreknäcke, smör, ett stort glas mjölk och cankao

Kl 9.30 Mellanmål: ½ kesella burk (ca 125 g), hallon

Kl 12.00 Lunch: Kycklinglår och sallad

Kl 14.30 Mellanmål: ½ kesella med hallon

Kl 19.00 Kvällsmat: Makrill i tomatsås, en gul lök, 2 stekta ägg, 2 morötter

 

Detta var dagens matintag.

Har dock druckit en del vatten också..men det gör jag ju varje dag nu förtiden. Tycker det är rätt svårt att hela tiden dricka och äta..att tänka så mycket på vad man stoppar i sig. Jag förstår ju att det är det som är grejen med viktminskning! Samtidigt längtar jag otroligt mycket efter att det bara ska komma naturligt. Att jag inte ska behöva tänka på det utan det bara kommer..det vore fantastiskt!

 

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0