Dag 5 -jobbigt med jobb

Javisst, man ska inte klaga. Men det är nog oundvikligt, i alla fall runt den 25 varje månad..för då är det som mest stressigt och ALLT ska hinnas med på några få dagar fram till den 25 då den sista utbetalningen skickas iväg.

I dag har jag jobbat 11 timmar. Bara för att komma ifatt. Så med andra ord har jag inte skött mig speciellt bra när det gäller kosten, eller jo det har jag..men jag har missat mellanmålet på eftermiddagen. Och jag har ännu inte hunnit med att träna. Men det tänkte jag göra nu! (eller när jag har skrivit klart i alla fall)...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Viktory

det kommer sådana dagar med. men det kommer bättre också!

2010-05-24 @ 21:39:53
URL: http://hetsatarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0