Dag 3

Dag 3

Dagens motion har hittills varit två promenader (45+40 minuter), Aerolates 25 minuter, mage+armar 12 minuter.

Dagens vardagslyx; ansiktspeeling. Åh, så mysigt det var!

Dagens pepp var i forma av Biggest Loser UK säsong 2. Såg två avsnitt, känner att det inte är så starka karaktärer men det är ändå inspirerande att se på för att faktiskt förstå att det ÄR möjligt. Jag måste dock intala mig själv att det är extrem viktnedgång i Biggest Loser och inte "vanlig".

Dagens dröm, Nya Zeeland. VILL åka dit! SKA åka dit när jag klarar mitt viktmål...Hejja mig.

Tankar rent allmänt: Känner mig väldigt ensam just nu. Även om jag alltid vetat att jag är ensam i min egen kamp, så vet jag ju samtidigt att andra människor för samma kamp mot sin egen vikt. Jag saknar att ha någon att prata öppenhjärtligt med om vikten. Någon som förstår och någon som inte är så snabb på att dömma. Jag antar att detta är en av anledningarna till varför jag försöker att var så anonym som möjligt här... Ändå upplever jag att jag är ganska stark i mig själv också. Att det är inte helt hopplöst, utan jag har egen kraft. Hm..jag saknar min fästman också ;) Men om två veckor så ska vi träffas, kan knappt vänta. Längtar så efter att få hålla om honom och känna hans kroppsvärme och doft...mmm...längtar...

 


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Jag förstår vad du menar med att känna sig ensam. Även fast jag har min blogg och mycket peppning så vill jag ha någon Nära att prata med och kämpa tillsammans med. T.ex någon på jobbet eller som bor nära...

2010-05-23 @ 15:50:16
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0