Dag 2

Idag har vi haft redovisning av vårens arbete om den nya etableringslagen. På ett sätt är jag glad att jag inte har fast tjänst, sådan oro alla handläggare har...över om de kommer finnas kvar eller inte. Usch.

Fick ett jobberbjudande igår kväll. Något som jag var tvungen att tacka nej till då jag har mitt vikariat fram till den 13 augusti. Jobbet gällde från juni till september...hm..trist..!

Jaja, nu till omstarten -dag 2!
Dagen började med en 40 minuters promenad till hundvakten. Sedan jobbande. Valde bara bra matval. När vi fick fika så fanns det även nötter och frukt som alternativ. Så till morgonfikat tog jag frukt och till eftermiddagsfikat blev det nötter och vatten. Efter jobbet blev det lite strosande i regnet inne i stan, sedan en 40 minuters promenad hem igen.

Blev ingen "träning" idag. "Bara" promenader. Men men, det duger också! I kväll så blir det lite mer mentalträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0