Studenten - dag 24

Idag är jag hemma hos mina föräldrar. Ska på student x2. Först min kusin och ikväll...kanske till en barndoms väns lillasyster..jag brukade vara barnvakt till henne.

Så...hur går det med viktminskningen, undrar ni?

Jag har fått rådet att bara väga mig varannan vecka..för att återigen släppa fokuset på vikten.

Fasen va trött jag är på detta! Att kämpa och kämpa...men knappt något i resultat på vågen. Jag kräver inte så mycket av min kropp, bara att den visar resultat så att jag orkar kämpa vidare. Jag vet att ni förmodligen är trötta på mitt eviga gnällande...men va fasen..blir så avundsjuk när jag läser alla bloggare som hela tiden får resultat..varje jäkla vecka..

Jag ska dock återigen börja med "veckans mål", jag ska författa några i morgon tänkte jag.
Jag måste ta tag i detta...återigen...jag får inte låta det rinna ut i sanden igen...

Jag vill gå ner i vikt! Jag SKA gå ner i vikt!

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Det är exakt samma sak här. Är så trött på att aldrig få resultat. :(

2010-06-13 @ 11:32:23
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Viktory

Du kommer gå ner i vikt, det tar bara en jäkla tid! Heja oss!

2010-06-13 @ 18:59:27
URL: http://hetsatarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0