Shopping -dag 19

I dag skulle jag å fästmanen till Djurparken...men då det regnade fick vi hitta på annat. Det blev en heldag på stan....Jag var på Indiska och shoppade loss, fästmannen var på massage med sin dåliga rygg. Han var också och klippte sig samtidigt som jag fick mina naglar fixade...för första gången så fixar någon annan mina naglar! Gud, så fina de blev....
Sedan tog vi en kaffe...titta på möbler, köpte en ny soffgrupp..(vi har letat soffa länge och detta var så billigt att vi inte kunde stå emot...3 000 kr för en hel soffgrupp..som dessutom var superläcker! fynd!!)

Annars så är allt bra, blir mindre bloggande nu när jag försöker njuta av att fästmannen är hemma igen. Han åker i morgonbitti..så då blir det vardag igen.

Love you!  På återseende!


Kommentarer
Postat av: Studentskan

Åh, få naglarna fixade, det har jag suktat efter jättelänge!! Vad kostade det?

2010-06-07 @ 22:32:41
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com
Postat av: MiniZillen

SV: Jag förstärkte "bara" naglarna då jag har rätt långa sedan innan..har aldrig fixat naglarna innan..det kostade 450 kr. Tyckte det va så värt det.Jättesnyggt!

2010-06-08 @ 18:20:23
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0