Riskakor - dag 22

 

Dagens mellanmål bestod av riskakor och keso.

På något konstigt vis lyckas jag i alla fall hålla koll på mitt matintag. Och tur är väl det! För som läget ser ut på jobbet så hinner/orkar jag inte med mycket motion. Min ambition är att ta tag i detta i helgen. Då ska jag få hjälp av brodern min... Jag har fått riktigt mycket beröm av min närmaste chef idag. Samtidigt har jag blivit utskälld av en klient...jag vet att jag har gjort rätt, jag vet att klienten är svårt traumatiserad och har PTSD, men det är svårt att inte ta åt sig alls....

Imorgon efter jobbet åker jag hem till mor och far. Ska på studenten på lördag. Ska också ha tidig vägdag i morgon. Vet inte alls hur det har gått för mig. Förmodligen inte så bra.

 

 


Kommentarer
Postat av: Studentskan

Lycka till med vägningen imorgon :)

2010-06-10 @ 22:41:40
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0