Ont i rumpan - dag 21

Fasen vilket tufft träningspass idag. Tränade med PT:n. Crosstrainer och cykel. Puh.

Känner mig lite down just nu. Skulle bli så glad om allt slit kunde visa sig direkt. Är så trött på att kämpa å kämpa. Känns så ensamt. Vill bara ha en vän. En vän som också kan kämpa vid min sida. Ska det vara så svårt att få någon som ställer upp? Någon som har vart med om liknande saker?

Jag har den senaste tiden pratat mycket med en annan viktkämpare...viktory, som skriver bloggen om en hetsätares liv. Helt underbar tjej. SÅ härligt att ha en person nära som stöttar en. All heder till henne!
Har funderingar på att återupprätta veckansmål-grejen...kanske skulle det vara ytterligare en grej som får igång mig?

Hm...hatar att känna så här. Så tom, på något sätt. Hatar att misstro min motivation för att gå ner i vikt...

BLÄÄÄÄ

Kommentarer
Postat av: viktory

naaw kram påre!

2010-06-09 @ 22:39:05
URL: http://hetsatarn.blogspot.com
Postat av: Anton Z (Hälsocoach)

Glöm inte träningskläderna i helgen, de blir mycket mer än kost genomgång. =) Vi kommer hitta motivationen till dig igen, dont worry.

2010-06-10 @ 10:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0