Dag 14

Ännu en varm sommardag. Helt underbart! Har dock jobbat hela dagen.

Tänkte visa er en liten bild på vad det är för mellanmål jag äter nu förtiden. Kvarg och någon form av bär...antingen hallon eller björnbär. Jag blandar allt på morgonkvisten. Sedan äter jag halva på förmiddagsfikat och sedan resten på eftermiddagsfikat. Jättesmart ju! Och dessutom håller jag mig mätt längre! Å så är det massor av protein i. Har fått tips av brodern att blanda med banan och kakao. Det blir nog nästa veckas variant! Ska iväg å veckohandla på lördag så då blir det lite bananer...! :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahaha... Jag har inte lärt mig det ännu, men kanske snart...?

2010-06-03 @ 13:29:38
URL: http://e-zignz.blogspot.com
Postat av: Hanna

Tack för tipset!

Kanske, skulle prova det. Börjar mer och mer köra en variant av GI och räkna kalorier. Verkar fungera då viktminskning sakta börjat gå ner igen

2010-06-10 @ 11:20:20
URL: http://gorgina75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0