EKO

Så.

Jag gör ett nytt försök med LCHF. Hittills fungerar det bra. Jag känner att jag mår bättre. Inte så sötsugen hela tiden. Samtidigt tycker jag det är jättejobbigt att äta mer fett. Samtidigt tror jag dock att det är detta som min kropp behöver.

Jag struntar i vad jag har sagt innan...IMORGON ska jag väga mig. Jag tror att det har hänt något med vikten redan. Jag hoppas det. Det känns som det.


Åh va varmt det är ute nu. Å stackars lilla vovven lider så. Jag är inne med honom nu, vi dricker vatten och vilar. Ibland går vi ut på promenad, men han hyperventilerar..så vi går hem snabbt igen...Usch. Är orolig.

Känns väldigt tomt här på bloggen. Känns som om det ekar!

Har alla utom jag semester, eller? ;)

Kommentarer
Postat av: Beckis

Blöt ner hunden ordentligt om den är varm. Och se till att han dricker. Du kan känna på kinderna på honom om han har vätskebrist. Det sitter körtlar där som svullnar upp. Känns som kulor under huden. Du kan också blöta en handuk och lägga i frysen några timmar som han kan ligga på och svalka sig.

2010-07-10 @ 23:35:00
URL: http://www.metrobloggen.se/beckisvikt
Postat av: Pärlan

Jättebra med omstart! Tror det kommer gå super! :) Stackars din lilla vovve. Kanske kan gå och bada med han? :)

2010-07-13 @ 11:05:02
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0