Näradödenupplevelse på gymmet

Så...
Jag var på gymmet. Med min PT. Vi körde styrketräning. Jag hade inte ätit innan. Glömde säga att det var Lingonveckan. Förlorat en del blod och känner mig allmänt piss. Som vanligt körde hon skiten ur mig. Dock behövde jag sätta mig ner när vi strechade. Det började svartna för ögonen och jag blev snurrig i huvet. Jag har aldrig varit med om något liknande. Det var riktigt läskigt faktiskt. PT:n sa att det var blodsockerfall. FY fasen va läskigt. Det berodde alltså inte på för hög puls eller ngt. Men men..så kan det vara, läskigt var det i alla fall. Har aldrig varit med om något liknande, inte ens när jag tränade som mest..då jag tränade innebandy, styrka och red.. Har för övrigt aldrig ätit mat precis innan träning...jaja..nu släpper vi det.


TACK!
Just det! Tack till er alla med ert pepp och positiva kommentarer här. Det betyder massor för mig.
Innan jag stack iväg till gymmet så ringde de från stadens socialkontor och frågade om jag var intresserad av att komma på intervju för en fast tjänst och en vikarietjänst..jag hade nämligen sökt dessa två jobb (men de hade inte hört av sig, så jag skickade in en ansökan om sommarjobb istället). Kul, va? Tack för att ni höll tummarna för mig. SÅ på måndag får ni göra det samma igen ;)

TACK

Kommentarer
Postat av: Tess

Fy vad läskigt :s jag avskyt blodsockerfall, man mår verkligen skit av dom, men man får skylla sig själv för det beror ju oftast på att man ätit för lite/för sällan.



Du har en award att hämta i min blogg. Kram

2010-01-29 @ 17:05:10
URL: http://bootcampbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0