HATAR Å VA TJOCK

Suck.
Har varit å letat jeans hela dagen.
Konstaterade att min storlek 46 inte fanns i ett enda jävla jeanssort. Suck.
Jag hatar å va tjock. Jag testade 48:or. För stora, men bra över rumpan. 44:orna är för små för rumpan, men bra för ben å så...va fasen!
Usch. Har fått såååå dåligt självförtroende och så dålig självkänsla. HATAR just nu allt.
Känner mig som ett jvla offer.
Är arg.
Besviken.
Varför ska jag behöva försöka så hårt, men det händer inget?
Varför?
Hata.
Orka.
Jag vill inte längre.
Kanske är det bättre att bara ge upp. Försöka va en snygg tjockis istället.
Istället för att bli besviken hela tiden?
Va?
Jag vet inte.
Kanske är operation enda valet för mig?
Suck.

Kommentarer
Postat av: H

kram

2010-12-12 @ 19:40:21
Postat av: Anna

Usch, vad svårt! Jag förstår precis hur du känner, har själv varit där. Det känns hopplöst. Men det är det ALDRIG! Kör på med ditt LCHF om det är det du har bestämt dej för och gör upp en plan och låt det ta tid. You can do it!

2010-12-13 @ 08:54:11
URL: http://www.noweightgain.com
Postat av: Anonym

<3 Kram <3

Vet exakt hur du känner dig just nu. Hatar också vara tjockis men har inte kraft och orken att kämpa. Det gick i 1,5år men sedan var det som sticka hål på en ballong. Kan jag inte göra något 100% så kan jag lika bra ge upp, istället för kanske ge 60% och bara bli besviken.



Massor av kramar

2010-12-13 @ 21:48:20
Postat av: Hanna

Oj, glömde visst signera min kommentar ovanför

2010-12-15 @ 09:18:29
URL: http://gorgina75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0