December

Åh. Det är så spännande att återigen vara inne i december-månad.
Jag får en stark lyckokänsla i magen.
Vill planera det nya året och utvärdera det gågna året. Nästa år så ska jag försöka att ha mer tydliga delmål och fler belöningar.

Min dag har vart åt helvete, rent ut sagt. Bilen gick sönder tidigare i veckan...så jag hade hyrbil till jobbet (det går inga bussar). Vad händer en mil från jobbet? Bilen får punktering och batteriet ger dessutom med sig! Men tacka vet jag norrland. Fick massor av hjälp...så det löste sig, även om det var mycket upp och ner och hit och dit...

I alla fall. Inget nytt på viktfronten.
Nu ska jag äta kvällsfika, vaniljpannacotta! MUMS! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0