Dagens träning -check!

Just det!

Det har hänt idag också! Jag har tränat 65 minuter på crosstrainern. Backträning blev det idag. Fy vad mina vader värker just nu...men men...! Hur mycket tränar ni varje vecka?
Sorgligt nog börjar jag tappa folk som kommenterar :( Jag vet att jag har varit dåligt på att skriva, ska bättra mig. Tack i alla fall för att ni fortsätter att läsa om min kamp mot kilona. På söndag ska jag väga mig, det var ett tag sedan nu..!

Ikväll, när sambon slutat, ska vi handla mat...en massa nyttigt! Det blir lite som en nystart för oss båda. Ioch med flytten känner vi båda att vi har slarvat lite med regelbundna tider och slarvat med sallad och vätska. Så nu är det rensning i kylskåpet också!

Kommentarer
Postat av: Studentskan

Lycka till med handlingen, handla nyttigt brukar ju faktiskt bidra med motivation! :)

2010-08-27 @ 14:55:27
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com
Postat av: Pärlan

Jag har varit superdålig på att kommentera och läsa inlägg. :/ Har haft så mycket på sistone så jag har inte hunnit, men börjar komma igen nu :)

2010-08-30 @ 18:14:13
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0