VÄGNING

Start vikt: 102,6 kg BMI: 42,5
Nuvarande vikt: 95,5 kg. BMI: 39,5

Denna vecka: + 0,2 kg




Så då har jag vägt mig igen...
Tyvärr visade det sig att jag har fått ett plus på vågen...jaja..så kan det också vara...
Det var i alla fall inte så stort.
Jag är ändå glad över att jag inte ger upp min kamp.
Känner dock att tålamodet börjar tryta när det gäller vikten.
Önskar att det gick lite fortare. Har aldrig varit så här engagerad i att gå ner i vikt förut. Inte heller får jag det resultat jag tycker att jag borde förtjäna...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heja, heja dig!!!



Strongt gjort att inte ge upp. Jag vill ju inte bli ensam ;)



Glöm pluset det är nu det börjar.



Peppkram

2010-04-20 @ 18:22:11
URL: http://gorgina75.wordpress.com
Postat av: Anneli

Jag hejar på dig!



För min del är det varierad träning - löpning, promenader, promenader med stavar, P90X och min crosstrainer. Men av olika orsaker som stambyte och pollen så är jag nu i en svacka. Blir en del yoga men inte så mycket mer just nu.

2010-05-14 @ 11:55:07
URL: http://anneli1983.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0