Det bidde inget

Nej, just det.
Det blev inget möte på Xtravaganza.

Varför?

Jo, delvis för att dagen då vi planerade in mötet så blev det lite mindre kaos på jobbet och hemma..och delvis för att jag har pratat lite med en bloggerska jag följer..och hon påpekade att det är bra om jag är 100% säker eftersom det tär på en otroligt mycket ibörjan. Hon var dock noga med att påpeka att det var värt det i slutändan...men som läget ser ut just nu, för mig...så är jag inte 100% säker! Det jag är mest orolig över är att det ska påverka mitt jobb. Och eftersom jag har ett jobb där jag måste vara skärpt hela tiden och där det inte finns utrymme för misstag, så kändes det som ett relativt lätt beslut att fatta just nu.

Jag låter det dock vara en öppen dörr, för framtiden..så att säga.


Kommentarer
Postat av: Lena - sugarcube

egentligen har jag aldrig varit något fan av att jogga, haha :D Men det går i vågor, jag gör det jag känner för bara. Och just nu är det jogging som känns bäst :)

2010-04-11 @ 14:39:17
URL: http://sugarcube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0