Crosstrainer + white collar

Bästa tipset någonsin är att crosstraina och titta på fim eller tvserier samtidigt...
Tiden bara rinner iväg och hipp som happ så har man tränat lite över en timme!

I dag ska jag träna lite styrka innan jag går å knoppar.

I dag har jag "unnat" mig massage.
Fick 30 minuters massage idag. Första gången jag blir masserad av en prof. massör.
Det var minst sagt intressant. Och underbart skönt. Jag har innan varit lite emot massage.
Jag har haft väldigt svårt med beröring, jag vet att det kanske kan uppfattas som töntigt eller liknande..men det har med min självbild och självförtroende att göra...jag har bara svårt med det helt enkelt.
Men jag är numera omvänd i frågan. Och funderar seriöst på att upprepa denna underbara form av friskvård.


Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0