PT-träning

Pust och stön!
Gud, va jobbigt det kan vara att träna ibland. Men ack så roligt. Jag tror jag är lite små kär i min Personliga Tränare. Hon puschar mig så in i bomben att träna hårdare, med mer motstånd och så vidare. Men gränsen är så fin mellan att träna så det gör ont och träna hårt. Så fort jag fick lite känningar i knät och benhinnor bytte vi maskin...
Skrev ett sms till min bror som utbildar sig till hälsocoach och Personlig tränare, han är också fd kraftigt överviktig (gick ner 30 kilo, tror jag det va..eller om det var mer)...han undrade hur det går med träningen och jag sammanfattade det i "Skitjobbigt men jättekul".
Det är så konstigt att det blir så mycket lättare att träna om man bara har någon att göra det tillsammans med. Min PT pratar nästan hela tiden med mig och försöker få mig att hålla tempot...men hon är inte så där att hon hejjar på mig hela tiden, det tycker jag iofs är bra..Hon hejjar på mig när hon ser att jag behöver det! Helt sjukt...jag är så imponerad av mig själv och denna yrkeskår!


För övrigt vill jag tacka för alla små kommentarer i min blogg. Känner att jag blir mer och mer taggad att jag verkligen ska lyckas denna gång ;)

Nu ska jag se på Biggest Loser Australia, älskar det! Känns verkligen som om inget är omöjligt efter ha stt ett avsnitt.

Kommentarer
Postat av: Viktory

vad betalar du för o ha en pt?

2009-11-18 @ 23:28:15
URL: http://snyggellergodis.blogspot.com
Postat av: MiniZillen

Vet inte riktigt vad det kostar..fick det i julklapp av min sambo (förtidig julklapp)! Men ska ta reda på det!

2009-11-20 @ 15:40:33
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0