Lingonveckan :S

Denna veckas mål blir inspirerade av att "ta hand om mig själv" -projekt..eller något sådant. Sambon ska iväg på konferansmojs..så jag är ensam med vovven i två dagar..jag har ÄNTLIGEN blivit klar med mitt skolprojekt! Så nu har jag inga ursäkter att sätta mig själv i andra hand...! Förra veckan blev det bara gymmet två gånger och sedan promenader. Det blev för mycket med skolan och stress över att hinna klart i tid med skoluppgiften. Men nu är det nya tag. Dessvärre vet jag av erfarenhet att denna vecka i månaden brukar jag må PISS..MEN nu är det dags för;

TA HAND OM MIG SJÄLV-VECKA
Gym två gånger
Ansiktsmask (hot-mask)
Pilates 3 ggr
Minst 100 situps/dag
Mysstund med avslappningsband + doftljus
Ta mig tid att läsa en bok (INTE kurslitteratur)
Inga pepparkakor denna vecka heller!








Förra veckans mål
PT en gång
Pilates minst fyra gånger
Gymmet minst ytterligare en gång
Inga pepparkakor!!!!!!


Nja..nästa vecka blir bättre...inga fler ursäkter om skolan. Ska ta tag i skolarbetet i tid denna vecka! LOVAR! ;)

Kommentarer
Postat av: Viktory

jag ska nog också sätta upp lite mål =)

2009-11-30 @ 17:48:47
URL: http://hetsatarn.blogspot.com
Postat av: Beckis

Hej! Tack för kommentaren i min blogg! November utmaningen startades av ÄtaTränaKämpa (http://atatranakampa.wordpress.com/)som motivation och inspiration till träning. Alla som ville fick vara med, och vi har nog varit ett ganska stort gäng. Målen i utmaningen var en massa träning. Har varit jättekul och en stor morot i viktkampen! Stark har man blivit på kuppen =D. Utmaningen avslutas idag, men det skulle inte förvåna mig om det kommer fler. Det har varit väldigt uppskattat och omtyckt.

2009-11-30 @ 18:46:05
URL: http://www.metrobloggen.se/beckisvikt
Postat av: Lilly

Hej!



Det är väldigt vanligt att överviktiga kommer på ursäkter för att slippa att lyckas. Tex. Jag har stor benstome, det är muskler (eller) jag har inte tappat vikt men centimetrar.



Vill du gå ner 50 kg så ÄR det realistiskt. Det finns ingen som inte klarar att gå ner i vikt om dem ger sig fan på det oavsett gener. Nästan alla kvinnorna i min släkt ser ut som mjölkkor, men det "skiter" jag i. =)



Så kör på 50 och inte på 20 om det är 50 kg som är målet! Klart du klarar det.



Lycka till!

2009-11-30 @ 21:58:27
URL: http://nerivikt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0