PCO -fråga 3

Fråga 3: Tränar du mycket pga PCO:n?

Nej, men jag borde. Jag känner att jag mår bättre av träning. Minst 45 minuter om dagen, det har jag märkt av erfarenhet..att jag mår bättre då. Med allt. Med söstug, med kliandet på sår/acnen i ansiktet...allt..allt känns bättre om jag motionerar. Jag önskar att jag var en sådan där stark person...en sådan som man läser om i bloggar och lyckas gå ner i vikt för varje jäkla vecka...lite i taget, men ändock något! Jag är inte så stark. Just nu har jag ingen motivation. Jag letar som en galning, och försöker hitta den... Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Helen

Men du.. Ge inte upp på dig själv!!



bamsekram

2011-05-17 @ 21:27:52
URL: http://helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0