Fortfarande sjuk

Suck.
Hatar att vara sjuk. Idag försökte jag gå ut på promenad...efter fem minuter var jag tvungen att gå hem. Vet inte om det var på grund av allergi eller förkylningen...suck. Usch, jag hatar verkligen att vara sjuk. Just nu längtar jag till känslan av att kunna andas utan att tänka på det, varför tar vi det för givet? Varför?


Just nu längtar jag efter att få träna. Vill så gärna börja med träningen igen. I morgon ska jag återigen försöka mig på en promenad. Kanske kommer det att gå. Kanske inte. Men hoppas! Nu ska jag återvända till Greys Anatomy-maraton med min sambo!

Ovan, födelsedagspresent från svärmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0