Body Shape (Trinny och Susannah)

Usch, jag är fortfarande sjuk...

Men just nu försöker jag hitta lite motivation och inspiration för att inte börja hetsäta i all hopplöshet..och all snuvighet..eller vad det kan tänkas heta.

Jag är ett stort fan av Trinny och Susannah! (för er som inte redan listat ut det)

Jag gillar filosofin att man inte ska dölja sin kropp. (även om jag är jättedålig på att följa den..)

Och att inte alla kroppar kan bli som ett timglas. Vi ska istället framhäva det vi gillar och försöka att "minska" det vi inte gillar lika mycket. Smart, va?

Själv tror jag att jag är en cello, men är inte riktigt säker..ska försöka leta upp mer info...

Svårt att hitta Body Shape-bibeln..verkar slutsålda överallt!

Vilken kroppstyp är ni?

Nu ska jag fortsätta läsa min andra Trinny och Susannah-bok. Återkommer med en liten recension.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Jelly

Usch, hoppas du blir frisk mycket snart! Intressant det där med kroppsyp och shape. Ingen aning faktiskt. Måste kolla vad jag har! spännande :)

2011-05-12 @ 05:33:05
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Lotta

Jag önskar att ju skulle våga klä mig i lite tajtare kläder än vad jag gör men det är väl fortfarande att jag skäms för mitt utseende som har med det att göra. Det får helt enkelt bli ändring på det i o med min livsstilsförändeing det kommande året efter förlossningen o allt.

Jag tror mig också vara antingen cello roller äpple! Lite osäker men kanske är det så att man ska kolla in deras böcker. Visste inte ens att det fanns sådana!

Ja det gott o krya på dig!

Lotta

2011-05-12 @ 13:10:28
URL: http://www.Viktinfo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0