Utvärdering av Pepp-utmaning!!!!

Hittills är vi dessa:

MiniZillen
Bantarbritta
Hanna
Emsut
Emma
Barbro
Jelly

Tid: Två veckor!

Utmaningen: att utföra någon form av fysisk aktivitet (minst 20 minuter) i varje dag i två veckor.

Vem har klarat utmaningen?

Hm...egentligen har jag klarat 13 dagar/14 dagar. Men eftersom själva tanken med denna utmaning var att vi skulle bli pepp! Så tycker jag att var och en får bedömma: Har jag klarat utmaningen?

Nej, jag klarade den inte. Men jag gjorde ett jäkla bra försök. Och det räcker för att jag ska vara stolt över mig själv. I ärlighetens namn så fick tanken på denna utmaning mig att göra något extra, även de dagar då jag egentligen inte ville eller kände att jag "orkade". Det blev iofs mest promenader, men va fasen..det är inte helt fel det heller..och utmaningen var att röra på sig och därmed känna mer rörelseglädje. Och det fungerade.

Angående själva "peppet", eller belöningen för att ni klarade utmaningen (om ni känner att ni gjorde det..HÖR AV ER!)...Så hoppas jag att ni hör av er och berättar! Själv ska jag ju leta upp en liten belöning till Bantarbritta! Hon i sin tur får kolla hur Hanna har skött sig..osv osv.

Vad tyckte ni? Hur har det gått? Orkar ni med en till utmaning? Dock inte denna vecka som kommer..men senare, kanske?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ber om ursäkt för min inaktivitet. Men livet rullar på i expressfart känns det som nu. Jobb, familj, mat, motion mm Stjäl mycket tid + att sonen har en av sina krävande perioder nu med bla mycket oro och hyss.

Men jag finns här och kör på. Rapporterna finns i min blogg under rubriken matdagbok. (Kanske dags för byta titel till mat och motions veckorapport)



Tycker du har klarat av utmaning pga du ökat motionen. Huvudsaken är ju också att det blir motion sedan i vilken form spelar ju ingen större roll anser jag.



Jag hänger gärna på en period till om du vill ha men inaktiva mig.

Själv tycker jag lyckats bra, 12/14 och det är mer än veckorna innan.



2011-03-20 @ 21:26:14
URL: http://gorgina75.wordpress.com
Postat av: Jelly

Jag tycker att det gått över förväntan! Det har varit i bakhuvudet hela tiden och de dagar jag inte haft tid till en regelrätt promenad har jag faktiskt gått mycker mer och hittat vardagsmotionen! Det var roligt och är absolut intresserad av fler utmaningar!

2011-03-21 @ 06:09:56
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: emsut.



Jag har rört på mig varje dag. Minst tjugo minuter. Oftast mer. Är riktigt nöjd med min insats :)

2011-03-21 @ 07:18:14
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: MiniZillen

FASEN VA BRA VI ÄR!!!

2011-03-21 @ 08:31:59
URL: http://minizillen.blogg.se/
Postat av: Barbro

Jag har gått 13 av 14... Igår så blev de bara inte av... Men vi fortsätter väl eller???

2011-03-21 @ 18:33:32
URL: http://byebyekilon.blogg.se/
Postat av: MiniZillen

Barbro! Jag hoppas ju att vi ska kunna skicka våra pepp-presenter till den som är under en på listan..Å så återkommer jag senare i veckan med en ny utmaning, för den som vill ;)

2011-03-22 @ 09:07:00
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0