Uppdatering: dag 2 utmaningen

Utmaningen är att göra någon form av fysisk aktivitet varje dag i två veckor.
Vad räknas som fysisk aktivitet?
Någon form av aktivitet som håller på i mer än 20 minuter.


DAG 2

Den här utmaningen är främst mellan dig själv och ditt samvete.
Tanken är att vi alla efter 14 dagar ska känna oss mer "pepp" än vi va innan ;)

Jag har hittills inte hunnit med någon aktivitet. Dock är bara kl 9.56 och jag har rast på jobbet.
Vi har sen lunch då jag ska upp till arbetsutskottet med mina ärenden idag. Så jag återkommer senare med en uppdatering om dagens motion/fysiska aktivitet.
Hur är det med er? Jag känner mig redan såååå pepp! Nu jäklar!


Kommentarer
Postat av: Bantarbritta

Tjohej! Gårdagens motion fick bli i form av powerdammsugning istället för den efterlängtade (?) bajsskottning....

2011-03-08 @ 10:21:25
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Postat av: Jelly

Igår gick jag 2x 20 minuter, styrketräning 30 min och 20 min crosstrainer. helt okej :) Värre blir det idag, Ska försöka ta en promenad på lunchen...annars har jag inte tid :)

2011-03-09 @ 06:25:01
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0