Lunchpromenad

Är det inte härligt när våren kommer?

Nu börjar snön äntligen försvinna! Promenader på lunchen är nu ett ständigt återkommande fenomen.
Det är skönt att ta sig lite egen tid mitt på dagen...försvinna från allt vad myndigheter heter.
Jag börjar bli riktigt trött på mitt jobb nu. Det är för mycket ansvar. För många barn. För många ungdomar. För mycket beslut som ska tas på allt för kort tid. Nu har jag dessutom fått reda på att jag ska skriva tre utredningar till...Jag har svårt att förstå hur jag ska hinna allt.
Men inget är omöjligt.

Längtar till våren. Längtar till sommaren. Längtar till min säng. Att få sova ut. Semester...ah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0