Tack för alla tips

Tack för alla motionstips!

Nu har jag gjort slag i saken...förutom mina lunchpromenader har jag som ambition att öka mina motionsvanor.

Jag har kollat på de sidor som ni rekommenderade.
Jag ska testa Zumba, igen. Har testat det innan och HATADE det. Men det är för att jag har noll kordination. Svårt att få händer och fötter att göra olika saker samtidigt. Men jag är villig att ge det en ny chans. Kanske två ;)
Sen har jag varit inne på bloggen, som ngn annan tipsade om. Cirkelträning, ska jag också testa. Jag gör minipass med cirkelträning nu..men ska testa nytt. Sen sa Stefan något smart..morgonträning. Även om jag går upp supertidigt (enligt min mening), så ska jag nog testa på lite smått med situps och armhävningar.

TUSEN TACK!

Återkommer med avrapportering!

P.S Tack för peppkramarna igår, det behövdes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0