Senaste nytt!

Det senaste är att jag numera är ett år äldre än senast vi sågs ;)

Sedan har jag också börjat skriva matdagbok för att ge till min PT.

Nu är jag sjuk, feber och hostar och har ont i halsen...mindre kul..
Flera på mitt jobb som gått in i väggen...och jag är stressad upp över öronen...och orolig över att jag inte vet vad som händer när mitt vikariat går ut.

Hm...

Känner att intresset för min blogg har svalnat...därav min frånvaro också....
Vi får väl se hur det blir med ett eventuellt fortsatt bloggande. Kampen fortsätter i alla fall med vikten och i morgon tänkte jag mäta mig för att se om det har hänt något sedan sist ;)

Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis på Födelsedagen!!!

Hoppas du hade en bra dag.



<3 Kram

2010-05-06 @ 07:57:18
URL: http://gorgina75.wordpress.com
Postat av: Josefine

Grattis på födelsedagen!



Lite roligt att vi heter likadan och vi fyller år i samma månad. =)



Allt är bra med mig. Försöker motivera mig till att gå iväg till gymmet men det går inte så bra. Vikten står på samma, tråkigt nog.

Har du lyckats gå ner något mer?



Hoppas du kryar på dig!

Kramar

2010-05-06 @ 20:01:28
URL: http://jossisviktresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0