Lista -dag 8

Idag när vi var på "lära-känna-varandra"-dagen med jobbet så fick vi bland annat en uppgift att anonymt skriva ett eller ett par ord om varje person i vår personalstyrka på soc, det gällde alla..inkluderat de på utförarsidan, receptionisten, behandlingsgruppen, cheferna, ekonomigruppen, flykting, familjerätten, case managern, budgetrådgivaren...tror inte jag har glömt någon.

Jag blev så glad över min lista, så jag tänkte dela med mig av den...delvis för att jag vill "bevara" den samtidigt som den kanske ger er en annan bild av mig än ni redan har.

Lätt att samarbeta med
Kunnig
Trevlig
Glad
Hundvän
Mycket duktig, mycket lätt att samarbeta med, mycket trevlig
Trygg, kärleksfull
Pratglad och mysig tjej
Gullig och go, med skinn på näsan!
Hjälpsam och söt
Effektiv
Lugn
Ambitiös
Orädd, självständig, initiativrik
Problemlösare
Ambitiös
Organiserad
Go å glad
Glad kvinna
Ambitiös
Glad
Glad och positiv
Positiv


Vilken imponerande lista, måste jag säga. Kan inte fatta att det handlar om mig!? Eller till viss del kan jag det, då vissa av dessa ord återkommer i mina referenser...men ändå! Intressant att det är så här folk ser mig! ÄR så glad över detta. Känner att den här dagen har gett mig lite mer självförtroende. Och är numera lite ledsen över att jag kommer att lämna min arbetsplats och flytta norröver. Å andra sidan ser jag det som ett nytt kapitel i mitt liv.
Ett kapitel där jag kan börja med att utmana mina rädslor!
Men jag tänker inte vänta så länge. Inte då! Jag ska faktiskt utmana mig själv och försöka att öppna upp mig mera, försöka att lita mer på människor och inte vara så rädd hela tiden.
Alla människor är inte av ondo bara för att man bjuder in dem att ta del av mitt liv.
Kanske en del vore att börja bli mer personlig här?
Och dela med mig MER av mina känslor och tankar.
Inte vara så jäkla rädd hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Viktory

Vilken fin lista!

2010-05-27 @ 22:18:37
URL: http://hetsatarn.blogspot.com
Postat av: Ida

Ja visst mår man bra av något som eg är så litet som ord!

Jag skäms lite när jag på min blogg klagar att jag inte går ner från mina fnuttiga 54 till 48 kg och jag måste erkänna att jag blev lite stolt att du tog dig tid att kommentera hos mig. En stor önskan med mitt bloggande är att försöka inspirera andra och visa hur man kan få vardagen att gå ihop, så länge man själv vill såklart!



Men du ska vet en sak, det jag gör är inte alls lika imponerade och starkt som din viktresa! Håll ihop och anklaga inte dig själv om du då och då "kliver av från vägen", det gäller att hitta balansen och lita på dig själv att du klarar det. Att gå ner i vikt är inget någon annan kan göra åt dig, det är du som äter och det är du som rör på dig, så när vikten rasar blir belöningen enooooorm! En sådan boost för självförstroendet. Om du vill gå ner i vikt kommer du göra det.

Lycka till nu!!!!

2010-05-27 @ 22:39:07
URL: http://idasandqvist.blogspot.com
Postat av: H

Vilken härlig lista. Ta åt dej, det förtjänar du. :)

2010-05-29 @ 13:28:27
URL: http://nerkommermanalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0