Inspiration

Jupps...när jag tränade som värst på den dödsfördömda steppern (hatar den innerligt, men älskar den samtidigt..jag vet, vi har ett märkligt förhållande) så tittade jag samtidigt på Biggest Loser UK. Tänkte liksom...att hur skit jag än mår så behöver jag inte träna så stenhårt som dem, och jag tvingas inte att vara isolerad från familj och vänner...Det blev i alla fall 40 minuter svettandes och pustandes på stepmaskinen.

Men! Va taggad man blir!!!En bild på min favorit. Vet ännu inte vem som vinner, men jag hejjar på Jodie!



Kommentarer
Postat av: Beckis

Ibland är det lite svårt att förstå att folk verkligen gör sådana extrema resor! Hur bär de sig åt? Men jag håller med. Det är extremt peppande att se!

2010-05-25 @ 19:28:21
URL: http://www.metrobloggen.se/beckisvikt
Postat av: Viktory

himla skillnad! före/efterbilder blir man himla peppad av. på torsdag ska jag vägas. då får vi se hur långt det är kvar till 90kg då jag ska ta nya bilder på mig själv

2010-05-25 @ 22:11:29
URL: http://hetsatarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Totalt antal besökare:
Besökare idag:
RSS 2.0